Assalamualaikum.....

hey everybody...its kind of weird when i greet with that words... lol... saya tak tahu lah datang dari mana semangat yang kental seperti cangkerang kura-kura... saya menjadi sangat rajin pada malam ini untuk mengupdate blog...


tiba-tiba rindu pulak nak tengok BEAST.... :) eh2, bukan BEAST binatang yang besar dan menggerunkan tuh.. tidak sama sekali... ini adalah BEAST yang paling comel...

let me introduce you to the beast.... <3

BEAST!
hah! fangirling mood on~ dah lama tak tengok dia orang punya variety show , that's why tiba-tiba teringat tu...

enough with the introduce...

lets begin with the mainpoint...


TRIP TO TOWN

Hampir sebulan kami tidak berjumpa antara satu sama lain...except cik Fadhilah Farhanah lah kan, kalau menjerit kat rumah saya, kat rumah dia pun boleh dengar... so kita orang berjumpa lah jugak sebulan sekali... padahal boleh je jumpa hari-hari tetapi tahap kemalasan setinggi Lee Kwangsoo (RunningMan member)

disebabkan kami dah lama tidak berjumpa, dan bertegur sapa.. tiba-tiba idea yang sangat bernas muncul di otakku... well last Friday is my Birthday, so apa lagi menggunakan kesempatan yang ada untuk mengugut dia orang semua temankan saya.. hahaha

Pada mulanya Shafiqah dan Hazira, memang tak nak keluar.. bermacam-macam alasan yang diberi supaya outing pada kali itu dibatalkan oleh CEO Nadia... tapi disebabkan semangat saya yang kental ini, saya menggunakan power saya memaksa mereka keluar jugak....

di sini saya ingin memohon maaf kepada Shafiqah dan Hazira kerana memaksa korang berdua...
nanti susah dah nak sambut birthday ngan korang... <3 btw i love you guys!

Nina dan Fadhilah lain pulak ceritanya.... 
Fadhilah is my assistant, jadi apa-apa rancangan saya akan berbincang dengan Fadhilah..berani Fadhilah tolak pelawaan aku?! Dah lah boleh lupa my Birthday..seriusly sedih gila apabila kawan baik sendiri boleh lupa Birthday saya.

disebabkan saya berasa sangat hairan apabila Fadhilah tak wish my Birthday... i call her... (tak malu kan?) hahaha

Nadia : Fadhilah, petang nie awak boleh pergi pasar malam tak?
Fadhilah : Tak boleh lahh....


beberapa saat kemudian...

Nadia : Ilah mu lupa something eh?
Fadhilah : Lupa apa?

Nadia : Birthday...
Fadhilah : Tak payah nak perasan awal-awallah mu.. lambat lagi Birthday mu! 

Dengan darah yang menggelegak panasnya..........aku menjerit...

Nadia : Hari ni 22 lah ngek!!!!
Fadhilah : *awkward Laugh* yeke? bukan 20 ke? saya tak tengok kalendar lah..

kemudian berterusanlah alasan dia yang tak tengok kalendar lah apa lah... huh! still merajuk dengan kau Fadhilah! mana cheezy wedges extra CHEESE aku?!

Nina? senang je dia, ajak dia terus dia setuju! Kalau dulu, punyalah banyak alasan dia... disebabkan nak keluar dengan nina agak susah, saya pun menggunakan peluang ini untuk mengukuhkan lagi alasan mengapa kami harus keluar bersama ke bandar... 

"nanti susah dah tau nak keluar dengan Nina"

Finally Hazira and Shafiqah berjaya dipujuk dengan erti kata lain dipaksa oleh SAYA!

Thanks to them....
they really make my day...












No comments: